نمایه نویسندگان

آ

  • آذربایجانی، مرضیه ارائه الگوی شرایط و الزامات پیاده‌سازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]
  • آزادبخت، امین دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
  • آقابابایی، حمزه شناسایی عوامل تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 277-298]
  • آقاجانی، حسنعلی مؤلفه‌های تبیین‌کننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
  • آکوچکیان، احمد فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]

ا

  • ابراهیم پور، مصطفی تاثیر پویایی زنجیره‌تامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تاب‌آوری زنجیره‌تامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
  • ابراهیم پور، مصطفی طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • ابراهیمی، سیدعباس تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
  • ابراهیمی، مهدی ارائه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
  • ابوطالبی نصرآباد، زینب تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
  • اسفیدانی، محمد رحیم توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • اسلامی، قاسم تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
  • اسلامی بیدگلی، سعید بررسی رفتار توده‌ای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
  • اسلامی فارسانی، سمیه شناسایی و واکاوی استراتژی های مناسب برای تاب آوری زنجیره تامین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • اسماعیل پور، رضا نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
  • اصغری صارم، علی تأثیر برند کارفرمایی و شهرت سازمانی بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی با مشتری‌مداری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-74]
  • اصولیان، محمد بررسی رفتار توده‌ای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
  • اطهری، زینب السادات تبیین راهبردهای توسعه درس‌‌پژوهی در برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
  • اعلامی، فرنوش تجربه زیسته تیم‌های استارت‌آپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکت‌کنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • اکبری، فائزه تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
  • امینی، محمدتقی شناسایی و تبیین رقابت در جایگاه‌یابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
  • انتظاری، اردشیر جامعه ریسک جهانی، بازپیکره‌بندی دین و سازمان‌های دینی فراملی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 1-34]

ب

  • بادین دهش، مهران ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
  • باشکوه، محمد طراحی الگوی تغییر استراتژی کانال توزیع [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 209-227]
  • باقر زاده، محمدرضا جستاری در کارآمدی نظام برنامه‌ریزی منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد آسیب‌شناسی و ارائه راهبرد [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • باقری، روح اله تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
  • باقری طباطبایی، سید روح اله تبیین راهبردهای توسعه درس‌‌پژوهی در برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
  • بخشی ریزی، مرضیه فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • بشیر خداپرستی، رامین تاثیر تصمیم‌گیری اثربخش بر سرعت بین‌المللی‌سازی با نااطمینان محیطی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 115-133]
  • بلورپارسا، محمدرضا شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
  • بنی‌اسد، رضا نوع‌شناسی و اولویت‌بندی راهبردهای سطح شرکت‌های مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
  • بهادر، حسین مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]

پ

  • پارسائی، زینت تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
  • پاک گوهر، علیرضا تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونت‌گاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • پرچمی سرقین، مریم نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
  • پرهیزگار، محمدمهدی شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • پرهیزگار، محمدمهدی شناسایی و تبیین رقابت در جایگاه‌یابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
  • پورقاسم سوستانی، محسن شناسایی مولفه‌های راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
  • پولادی، فاطمه تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • پیرجمادی، سحر مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
  • پیری نرگسه، راحله شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]

ت

  • تاج الدینی، محمد حسین نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
  • تدینی، آرزو تأثیر برند کارفرمایی و شهرت سازمانی بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی با مشتری‌مداری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-74]
  • تصوری، میثاق بررسی عوامل ‌مؤثر بر یکپارچه‌سازی واحد‌های پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
  • تقوایی یزدی، مریم تبیین راهبرد تمایز با رهبری کارآفرینانه و هوش رقابتی صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 291-311]
  • تقوی، نعیمه تأثیر هوش استراتژیک بر مزیت رقابتی با کارآفرینی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 213-230]
  • تقوی، نعیمه تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونت‌گاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • تیموری، هادی شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]

ج

  • جعفری، میخک ارائه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
  • جلالی جواران، محسن نظام پرداخت‌های بازنشستگی کارکنان نهادهای حاکمیتی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 271-290]
  • جنگ، عباس جامعه ریسک جهانی، بازپیکره‌بندی دین و سازمان‌های دینی فراملی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 1-34]

ح

  • حاجی پور، بهمن تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
  • حاجی حسینی، مرتضی ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • حبیبی، محسن تأثیر ظرفیت جذب و انعطاف‌پذیری راهبردی بر نوآوری مدل‌ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در زمان همه‌گیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • حسنی، محمد الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
  • حسینی، سید جمال‌الدین نوع‌شناسی و اولویت‌بندی راهبردهای سطح شرکت‌های مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
  • حسینی، سید محمود شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
  • حقیقی کفاش، مهدی طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
  • حکاک، محمد تأثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی در سازمان به واسطه دلسوزی در کار [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 167-184]
  • حمیدی‌زاده، محمّدرضا شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
  • حمیدی زاده، محمدرضا ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
  • حیدرزاده، کامبیز الگویابی توسعه خوشه‌های صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]

خ

  • خاشعی، وحید ارائه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
  • خداداد حسینی، سید حمید مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • خداداد حسینی، سید حمید فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • خراسانی، اباصلت شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • خسروی، محسن الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
  • خلیل‌نژاد، شهرام طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
  • خلیل‌نژاد، شهرام ارائه الگوی تصمیم‌گیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
  • خیاطیان یزدی، محمدصادق شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]

د

  • دشتبانی، یاور دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
  • دوستار، محمد نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]

ر

  • راه چمنی، احمد مدل‌سازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
  • ربیعی، مهناز تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • رجوعی، مرتضی تأثیر ظرفیت جذب و انعطاف‌پذیری راهبردی بر نوآوری مدل‌ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در زمان همه‌گیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • رحمان سرشت، حسین تاثیر ادراک‌شده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
  • رحمانی، سوما مؤلفه‌های تبیین‌کننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
  • رحیمی کلور، حسین تاثیر رهبری حکمت‌محور بر رسالت حرفه‌ای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
  • رحیمی کلور، حسین بررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانی‌های دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • رستگار، عباسعلی تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
  • رضایی نژاد، هادی طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد هک رشد برای استارتاپ‌ها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
  • رمضان زاده، مسلم موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
  • رمضانیان، محمدرحیم طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • روحی، رامین تبیین راهبرد تمایز با رهبری کارآفرینانه و هوش رقابتی صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 291-311]
  • روستائی، ندا تأثیر هوش استراتژیک بر مزیت رقابتی با کارآفرینی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 213-230]
  • روستائی، ندا تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونت‌گاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]

ز

  • زارع احمدآبادی، حبیب طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
  • زارعی، عظیم شناسایی عوامل تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 277-298]
  • زندی کریم خانی، علی بررسی تطبیقی مخارج خصوصی و عمومی مراقبت‌های سلامتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 291-313]
  • زندیه، مصطفی ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]

س

  • سعدآبادی، علی اصغر تجربه زیسته تیم‌های استارت‌آپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکت‌کنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • سعیدنیا، حمیدرضا مدل‌سازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
  • سعیدی، خلیل تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • سعیدی، زهره الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • سلاجقه، سنجر نظام پرداخت‌های بازنشستگی کارکنان نهادهای حاکمیتی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 271-290]
  • سلامی، رضا شناسایی مولفه‌های راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
  • سلامی، طاهره سادات تاثیر ادراک‌شده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
  • سینایی، حسنعلی الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]

ش

  • شاه حسینی، محمدعلی تحلیل تخصیص فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی در راهبرد هم‌رقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]
  • شاه حسینی، محمدعلی تحلیل ساختاری امکان بهبود عملکرد شغلی در فضای دورکاری در دوران همه‌گیری کرونا (صنعت مورد مطالعه: لوازم خانگی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • شاه حسینی، محمدعلی ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • شاه نظری، علی شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • شرافت، ابوالفضل تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونت‌گاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • شریعت نژاد، علی طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد هک رشد برای استارتاپ‌ها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
  • شکوهیار، سجاد ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • شمس مورکانی، غلامرضا شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]

ص

  • صادق، محمدهادی نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
  • صادقی، شراره تجربه زیسته تیم‌های استارت‌آپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکت‌کنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • صافی، میلاد مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
  • صالحی، مجتبی توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • صحرائی بیرانوند، مهدی شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعه‌ای رهبری در سازمان‌ها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
  • صفّاری‌دربرزی، علی طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
  • صفردوست، عاطیه شناسایی مولفه‌های راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
  • صفری، علی شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]

ط

  • طالاری، محمد ارائه الگوی شرایط و الزامات پیاده‌سازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]
  • طبرسا، غلامعلی ارزیابی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]

ع

  • عباس نژاد، سعید مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • عباسی، جلیل جستاری در کارآمدی نظام برنامه‌ریزی منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد آسیب‌شناسی و ارائه راهبرد [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • عبدالهی، عاطفه طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • عبدالوند، محمد علی الگویابی توسعه خوشه‌های صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]
  • عزیزنژاد، وحید شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
  • عزیزی، بهادر موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
  • عظیمی، حسین تأثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی در سازمان به واسطه دلسوزی در کار [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 167-184]
  • علیزاده حسین حاجلو، توحید شناسایی و تبیین رقابت در جایگاه‌یابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
  • علیشیری، بهرام تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • عموزاد مهدیرجی، حنان تحلیل ساختاری امکان بهبود عملکرد شغلی در فضای دورکاری در دوران همه‌گیری کرونا (صنعت مورد مطالعه: لوازم خانگی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • عنایتی، ترانه تبیین راهبرد تمایز با رهبری کارآفرینانه و هوش رقابتی صنعت لوازم خانگی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 291-311]

غ

  • غلامعلیان، محسن شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]
  • غلامیان، جواد موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
  • غم خواری، سیده معصومه شناسایی و تبیین رقابت در جایگاه‌یابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
  • غیوری ثالث، ساعده تحلیل تخصیص فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی در راهبرد هم‌رقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]

ف

  • فخرالدین، فربد شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • فرحبخش، ندا ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • فرهادیان، علی شناسایی و واکاوی استراتژی های مناسب برای تاب آوری زنجیره تامین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • فرهمند، مریم ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • فلاح پور، آیدا تاثیر پویایی زنجیره‌تامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تاب‌آوری زنجیره‌تامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
  • فیض، داود شناسایی عوامل تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 277-298]

ق

  • قادری، فرشاد تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
  • قاسم نژاد، میثم نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
  • قاسمی، اللهیار مدل‌سازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
  • قاسمیه، رحیم الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • قدرتیان، سید عبدالجابر تبیین راهبردهای توسعه درس‌‌پژوهی در برنامه‌ریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
  • قره چه، منیژه تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
  • قرونه، داود تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]

ک

  • کاظم الماسی، امیرحسین تحلیل ساختاری امکان بهبود عملکرد شغلی در فضای دورکاری در دوران همه‌گیری کرونا (صنعت مورد مطالعه: لوازم خانگی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • کاظمی، عالیه شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
  • کاوسی، اسماعیل تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
  • کرد نائیج، اسدالله فهم نمونه مبانی معرفت‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • کریمی، پیمان شناسایی و اولویت‌بندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
  • کریمی زارچی، علی طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
  • کلابی، امیرمحمد مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • کلانتری دهقی، شراره بررسی عوامل ‌مؤثر بر یکپارچه‌سازی واحد‌های پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
  • کیماسی، مسعود ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا [دوره 14، شماره 56، 1402]

م

  • متانی، مهرداد جستاری در کارآمدی نظام برنامه‌ریزی منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد آسیب‌شناسی و ارائه راهبرد [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • متقی، سمیرا بررسی تطبیقی مخارج خصوصی و عمومی مراقبت‌های سلامتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 291-313]
  • محمودی، احمد موفقیت در فرآیند کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
  • محمودی، احمد مدل‌سازی شایستگی‌های مدیریتی و سرمایه‌های ساختاری بر اثربخشی برنامه‌های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
  • محمودی، محسن نوع‌شناسی و اولویت‌بندی راهبردهای سطح شرکت‌های مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
  • مخلوقی، عسل تاثیر تصمیم‌گیری اثربخش بر سرعت بین‌المللی‌سازی با نااطمینان محیطی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 115-133]
  • مرادی، محمود تاثیر پویایی زنجیره‌تامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تاب‌آوری زنجیره‌تامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
  • مرادی، محمود طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • مرادی لطریی، رضا تاثیر استراتژی های هم رقابتی، یادگیری سازمانی و کسب و کار بر توسعه خدمات جدید در فروشگاه های زنجیره ای استان تهران [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • مزروعی نصرآبادی، اسماعیل شناسایی و واکاوی استراتژی های مناسب برای تاب آوری زنجیره تامین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • مشایخ، محمدرضا شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکت‌های تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
  • مشبکی اصفهانی، اصغر مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • مشرف جوادی، محمدحسین شناسایی پیشران‌ها و پیامدهای جانشین‌پروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]
  • مطلبی کربکندی، محمدعلی دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
  • ملک اخلاق، اسماعیل نوع‌شناسی دیپلماسی کسب‌وکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
  • منصوری کرمانشاهی، علی طراحی مدل استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
  • منیری، سید مهدی الگویابی توسعه خوشه‌های صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]
  • مهاجران، بهناز الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
  • مهرآرا، اسدالله جستاری در کارآمدی نظام برنامه‌ریزی منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد آسیب‌شناسی و ارائه راهبرد [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • موسوی، سید نجم الدین طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد هک رشد برای استارتاپ‌ها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
  • موسوی جهرمی، یگانه بررسی تطبیقی مخارج خصوصی و عمومی مراقبت‌های سلامتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 291-313]
  • میرغفوری، سید حبیب الله طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
  • میرفخرالدینی، سیدحیدر طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]

ن

  • ناصرپور، مهرداد تاثیر رهبری حکمت‌محور بر رسالت حرفه‌ای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
  • ناصرپور، مهرداد بررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانی‌های دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • نامداری پژمان، مهدی تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • نجمی، منوچهر بررسی عوامل ‌مؤثر بر یکپارچه‌سازی واحد‌های پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
  • نصیری نیا، شهاب تجربه زیسته تیم‌های استارت‌آپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکت‌کنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • نظرزاده زارع، محسن تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • نظری، محسن تحلیل تخصیص فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی در راهبرد هم‌رقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]
  • نظری، محسن ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا [دوره 14، شماره 56، 1402]
  • نیک روی، زهره مؤلفه‌های تبیین‌کننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
  • نیکومرام، فرزام بررسی رفتار توده‌ای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]

ی

  • یاوری، الهام تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
  • یزدانی، ناصر تاثیر استراتژی های هم رقابتی، یادگیری سازمانی و کسب و کار بر توسعه خدمات جدید در فروشگاه های زنجیره ای استان تهران [دوره 14، شماره 56، 1402]