آذربایجانی، مرضیه ارائه الگوی شرایط و الزامات پیادهسازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]
آزادبخت، امین دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
آقابابایی، حمزه شناسایی عوامل تجاریسازی طرحهای فناورانه در شرکتهای دانشبنیان نوپا [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 277-298]
آقاجانی، حسنعلی مؤلفههای تبیینکننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
آکوچکیان، احمد فهم نمونه مبانی معرفتشناسی تصمیمگیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
ا
ابراهیم پور، مصطفی تاثیر پویایی زنجیرهتامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تابآوری زنجیرهتامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
ابراهیم پور، مصطفی طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
ابراهیمی، سیدعباس تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
ابراهیمی، مهدی ارائه الگوی تصمیمگیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
ابوطالبی نصرآباد، زینب تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
اسفیدانی، محمد رحیم توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]
اسلامی، قاسم تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
اسلامی بیدگلی، سعید بررسی رفتار تودهای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
اسلامی فارسانی، سمیه شناسایی و واکاوی استراتژی های مناسب برای تاب آوری زنجیره تامین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 56، 1402]
بادین دهش، مهران ارزیابی و تحلیل شبکههای اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
باشکوه، محمد طراحی الگوی تغییر استراتژی کانال توزیع [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 209-227]
باقر زاده، محمدرضا جستاری در کارآمدی نظام برنامهریزی منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد آسیبشناسی و ارائه راهبرد [دوره 14، شماره 56، 1402]
باقری، روح اله تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
باقری طباطبایی، سید روح اله تبیین راهبردهای توسعه درسپژوهی در برنامهریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
بخشی ریزی، مرضیه فهم نمونه مبانی معرفتشناسی تصمیمگیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
بشیر خداپرستی، رامین تاثیر تصمیمگیری اثربخش بر سرعت بینالمللیسازی با نااطمینان محیطی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 115-133]
بلورپارسا، محمدرضا شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
بنیاسد، رضا نوعشناسی و اولویتبندی راهبردهای سطح شرکتهای مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
بهادر، حسین مدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
پ
پارسائی، زینت تاثیر الگوی بازاریابی چندحسی بر تبلیغات شفاهی با تجربه حسی برند و اشتیاق به برند [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 313-332]
پاک گوهر، علیرضا تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونتگاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
پرچمی سرقین، مریم نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایهگذاریهای مشترک بینالمللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
پرهیزگار، محمدمهدی شناسایی و تبیین رقابت در جایگاهیابی استراتژیک صنعت پوشاک [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 299-317]
پورقاسم سوستانی، محسن شناسایی مولفههای راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
پولادی، فاطمه تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
پیرجمادی، سحر مدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
پیری نرگسه، راحله شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
ت
تاج الدینی، محمد حسین نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایهگذاریهای مشترک بینالمللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
تدینی، آرزو تأثیر برند کارفرمایی و شهرت سازمانی بر مسئولیتپذیری اجتماعی با مشتریمداری [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 49-74]
تصوری، میثاق بررسی عوامل مؤثر بر یکپارچهسازی واحدهای پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
جنگ، عباس جامعه ریسک جهانی، بازپیکرهبندی دین و سازمانهای دینی فراملی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 1-34]
ح
حاجی پور، بهمن تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
حاجی حسینی، مرتضی ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا [دوره 14، شماره 56، 1402]
حبیبی، محسن تأثیر ظرفیت جذب و انعطافپذیری راهبردی بر نوآوری مدل کسبوکارهای کوچک و متوسط در زمان همهگیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
حسنی، محمد الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
حسینی، سید جمالالدین نوعشناسی و اولویتبندی راهبردهای سطح شرکتهای مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
حسینی، سید محمود شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
حقیقی کفاش، مهدی طراحی مدل استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاههای زنجیرهای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
حکاک، محمد تأثیر رهبری فروتنانه بر رفتارهای غیراخلاقی مصلحتی در سازمان به واسطه دلسوزی در کار [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 167-184]
حمیدیزاده، محمّدرضا شناسایی و ریشه یابی تصاویر ذهنی منفی از برند ملی صادراتی ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 35-60]
حمیدی زاده، محمدرضا ارزیابی و تحلیل شبکههای اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
خاشعی، وحید ارائه الگوی تصمیمگیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
خداداد حسینی، سید حمید مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
خداداد حسینی، سید حمید فهم نمونه مبانی معرفتشناسی تصمیمگیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
خراسانی، اباصلت شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
خسروی، محسن الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
خلیلنژاد، شهرام طراحی مدل استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاههای زنجیرهای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
خلیلنژاد، شهرام ارائه الگوی تصمیمگیری راهبردی در شرایط محیطی پرسرعت [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 81-96]
خیاطیان یزدی، محمدصادق شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
د
دشتبانی، یاور دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
دهدشتی شاهرخ، زهره طراحی مدل استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاههای زنجیرهای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
دوستار، محمد نوعشناسی دیپلماسی کسبوکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
ر
راه چمنی، احمد مدلسازی شناختی-هیجانی تبلیغات یکپارچه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 213-244]
ربیعی، مهناز تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
رجوعی، مرتضی تأثیر ظرفیت جذب و انعطافپذیری راهبردی بر نوآوری مدل کسبوکارهای کوچک و متوسط در زمان همهگیری بیماری کروناویروس [دوره 14، شماره 56، 1402]
رحمان سرشت، حسین تاثیر ادراکشده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
رحمانی، سوما مؤلفههای تبیینکننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
رحیمی کلور، حسین تاثیر رهبری حکمتمحور بر رسالت حرفهای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
رحیمی کلور، حسین بررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانیهای دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
رستگار، عباسعلی تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر انعطاف پذیری استراتژیک شرکت با گرایش کارآفرینانه [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 195-212]
رضایی نژاد، هادی طراحی الگوی پیادهسازی راهبرد هک رشد برای استارتاپها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
رمضان زاده، مسلم موفقیت در فرآیند کسبوکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
رمضانیان، محمدرحیم طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
سلامی، رضا شناسایی مولفههای راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
سلامی، طاهره سادات تاثیر ادراکشده عوامل تنوع نیروی کار بر اجرای موثر استراتژی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 25-45]
سینایی، حسنعلی الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
ش
شاه حسینی، محمدعلی تحلیل تخصیص فعالیتهای شرکتهای هواپیمایی در راهبرد همرقابتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 67-85]
شاه حسینی، محمدعلی تحلیل ساختاری امکان بهبود عملکرد شغلی در فضای دورکاری در دوران همهگیری کرونا (صنعت مورد مطالعه: لوازم خانگی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
شاه حسینی، محمدعلی ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا [دوره 14، شماره 56، 1402]
شاه نظری، علی شناسایی قابلیتهای پویای موثر بر عملکرد نوآوری محصول: مورد مطالعه شرکتهای تجهیزات پزشکی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 153-171]
شرافت، ابوالفضل تبیین تمایل به اقتصاد مشارکتی در سکونتگاه مشارکتی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
شریعت نژاد، علی طراحی الگوی پیادهسازی راهبرد هک رشد برای استارتاپها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
شکوهیار، سجاد ارائه راهبردهای حمل و نقل پایدار مبتنی بر شبکه های اجتماعی [دوره 14، شماره 56، 1402]
شمس مورکانی، غلامرضا شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
ص
صادق، محمدهادی نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایهگذاریهای مشترک بینالمللی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 61-80]
صادقی، شراره تجربه زیسته تیمهای استارتآپی دانشگاهی (مورد مطالعه: مشارکتکنندگان طرح نوآی دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
صافی، میلاد مدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
صالحی، مجتبی توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مورد مطالعه؛ بانک کارآفرین) [دوره 14، شماره 56، 1402]
صحرائی بیرانوند، مهدی شناسایی الگوی پیشایندها و نتایج خودتوسعهای رهبری در سازمانها [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 161-189]
صفّاریدربرزی، علی طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
صفردوست، عاطیه شناسایی مولفههای راهبردی موثر بر جایگاه صنعت لوازم خانگی کوچک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 1-24]
صفری، علی شناسایی پیشرانها و پیامدهای جانشینپروری سازمانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 87-113]
ط
طالاری، محمد ارائه الگوی شرایط و الزامات پیادهسازی استراتژی باز [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 245-264]
طبرسا، غلامعلی ارزیابی و تحلیل شبکههای اجتماعی دانشگاهی: راهبرد پویای پژوهشی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 25-48]
ع
عباس نژاد، سعید مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
عباسی، جلیل جستاری در کارآمدی نظام برنامهریزی منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد آسیبشناسی و ارائه راهبرد [دوره 14، شماره 56، 1402]
عبدالهی، عاطفه طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
عبدالوند، محمد علی الگویابی توسعه خوشههای صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]
عزیزنژاد، وحید شناسایی و اولویتبندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
قاسمیه، رحیم الگوی ترکیبی پیش بینی رفتارهای متغیر قیمت در بازار سهام [دوره 14، شماره 56، 1402]
قدرتیان، سید عبدالجابر تبیین راهبردهای توسعه درسپژوهی در برنامهریزی استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 231-255]
قره چه، منیژه تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
قرونه، داود تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفتوشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
ک
کاظم الماسی، امیرحسین تحلیل ساختاری امکان بهبود عملکرد شغلی در فضای دورکاری در دوران همهگیری کرونا (صنعت مورد مطالعه: لوازم خانگی) [دوره 14، شماره 56، 1402]
کاظمی، عالیه شناسایی و اولویتبندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
کاوسی، اسماعیل تبیین و توسعۀ فرهنگ نیروی وصول مالیات و پیامدها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 233-255]
کرد نائیج، اسدالله فهم نمونه مبانی معرفتشناسی تصمیمگیری استراتژیک از منظر قرآن (با نمونۀ سورۀ انفال) [دوره 14، شماره 56، 1402]
کریمی، پیمان شناسایی و اولویتبندی راهبردهای بازار انرژی در شرایط بحرانی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 247-276]
کریمی زارچی، علی طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
کلابی، امیرمحمد مرور نظام مند پژوهش های شبکه سازی کسب و کارها در صنعت محصولات و سیستم های پیچیده (م.س.پ) [دوره 14، شماره 56، 1402]
کلانتری دهقی، شراره بررسی عوامل مؤثر بر یکپارچهسازی واحدهای پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
کیماسی، مسعود ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا [دوره 14، شماره 56، 1402]
م
متانی، مهرداد جستاری در کارآمدی نظام برنامهریزی منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد آسیبشناسی و ارائه راهبرد [دوره 14، شماره 56، 1402]
متقی، سمیرا بررسی تطبیقی مخارج خصوصی و عمومی مراقبتهای سلامتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 291-313]
محمودی، احمد موفقیت در فرآیند کسبوکارهای ورزشی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 191-208]
محمودی، احمد مدلسازی شایستگیهای مدیریتی و سرمایههای ساختاری بر اثربخشی برنامههای بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 135-159]
محمودی، محسن نوعشناسی و اولویتبندی راهبردهای سطح شرکتهای مادر [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 145-165]
مخلوقی، عسل تاثیر تصمیمگیری اثربخش بر سرعت بینالمللیسازی با نااطمینان محیطی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 115-133]
مرادی، محمود تاثیر پویایی زنجیرهتامین بر عملکرد پایدار شرکت با قابلیت تولید مجدد و تابآوری زنجیرهتامین [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 97-117]
مرادی، محمود طراحی ساختار علی مدل مدیریت زنجیره تامین توزیع شده هوشمند در صنعت دارو با استفاده از روش نگاشت شناختی فازی [دوره 14، شماره 56، 1402]
مرادی لطریی، رضا تاثیر استراتژی های هم رقابتی، یادگیری سازمانی و کسب و کار بر توسعه خدمات جدید در فروشگاه های زنجیره ای استان تهران [دوره 14، شماره 56، 1402]
مزروعی نصرآبادی، اسماعیل شناسایی و واکاوی استراتژی های مناسب برای تاب آوری زنجیره تامین با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 14، شماره 56، 1402]
مطلبی کربکندی، محمدعلی دیپلماسی و راهبردهای افزونگی اقتصادی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 119-147]
ملک اخلاق، اسماعیل نوعشناسی دیپلماسی کسبوکار در اقتصادهای نوظهور [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 107-124]
منصوری کرمانشاهی، علی طراحی مدل استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت فروشگاههای زنجیرهای [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 75-105]
منیری، سید مهدی الگویابی توسعه خوشههای صنعتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 315-332]
مهاجران، بهناز الگوی راهبردی مدیریت آموزش عالی با تاکید بر مفهوم حکمرانی [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 125-143]
مهرآرا، اسدالله جستاری در کارآمدی نظام برنامهریزی منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد آسیبشناسی و ارائه راهبرد [دوره 14، شماره 56، 1402]
موسوی، سید نجم الدین طراحی الگوی پیادهسازی راهبرد هک رشد برای استارتاپها [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 173-193]
موسوی جهرمی، یگانه بررسی تطبیقی مخارج خصوصی و عمومی مراقبتهای سلامتی [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 291-313]
میرغفوری، سید حبیب الله طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
میرفخرالدینی، سیدحیدر طراحی الگوی نوآوری باز صنعت طلای ایران [دوره 14، شماره 54، 1402، صفحه 265-290]
ن
ناصرپور، مهرداد تاثیر رهبری حکمتمحور بر رسالت حرفهای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 261-270]
ناصرپور، مهرداد بررسی اثر خودبینی رهبران بر انسداد سازمانی با تبیین نقش میانجی تکانه سازمانی و سکون سازمانی (مطالعه موردی؛ سازمانیهای دولتی شهر اردبیل) [دوره 14، شماره 56، 1402]
نامداری پژمان، مهدی تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفتوشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
نجمی، منوچهر بررسی عوامل مؤثر بر یکپارچهسازی واحدهای پشتیبانی و منابع انسانی مراکز آموزش عالی [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 47-67]
نظرزاده زارع، محسن تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفتوشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشور [دوره 14، شماره 56، 1402]
نظری، محسن ارایه مدل هم آفرینی ارزش در شرکت های دانش بنیان حوزه فاوا [دوره 14، شماره 56، 1402]
نیک روی، زهره مؤلفههای تبیینکننده کارآفرینی بومی از منظر مناطق مختلف ایران [دوره 14، شماره 53، 1402، صفحه 185-211]
نیکومرام، فرزام بررسی رفتار تودهای متقابل میان بازار نفت خام و بورس اوراق بهادار تهران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 229-246]
ی
یاوری، الهام تبیین اثر تغییر در میزان تمرکز توان های کنشی سکوی دیجیتال بر تمایل کاربران [دوره 14، شماره 55، 1402، صفحه 1-24]
یزدانی، ناصر تاثیر استراتژی های هم رقابتی، یادگیری سازمانی و کسب و کار بر توسعه خدمات جدید در فروشگاه های زنجیره ای استان تهران [دوره 14، شماره 56، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد